بهترین تعریف کامپیوتر به زبان انگلیسی (مختصر و مفید)
نوشته شده توسط : الهام

 ما در اين مطلب به طور مختصر تعريف کامپيوتر را به زبان انگليسي و فارسي به شما توضيح مي دهيم . 

در گذشته در زبان فارسي به کامپيوتر «مغز الکترونيکي» مي گفتند که ابن واژه زماني کاربرد داشت که اولين کامپيوتر وارد ايران شد، واژه رايانه اخيرا رايج شده و کلمه فارسي مي باشد. اما در انگليسي تا اکنون واژه هاي هم ارزشي به کار رفته  که معاني متفاوت داشتند،در انگليسي واژه‌ها و تعابير گوناگوني استفاده مي‌شود، به‌عنوان مثال دستگاه داده پرداز يا data processing machine

کامپيوتر چيست؟

کامپيوتر يا رايانه دستگاه الکتريکي است که با توجه به نياز و ديتوراتي که با آن مي دهند به انجام محاسبات مي پردازد. از سرعت پردازش و دقت بسيار بالايي برخوردار است و قابل ذکر است که کامپيوتر توانايي تفکر ندارد و نميتواند دستور العمل صادر کند، اين دستورات توسط انسان داده مي شود که به عنوان برنامه کامپيوتري يا نر افزار از آنها نام مي برند، با اجراي اين برنامه ها به محاسبه داده ها مي پردازد و نتايج آن را نمايش مي دهد.

کامپيوتر وروردي ها را دريافت ميکند سپس طبق قوانين آنها را پردازش مي کند و در اخر خروجي اين پردازش نتايجي است که با انجام محاسبات از آن استخراج مي شود. طبق شکل زير کامپيوتر از سه جز، ورودي-خروجي ، حافظه و پردازنده تشکيل شده است.

 

 

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روي لينک زير کليک کنيد:

بهترين تعريف کامپيوتر به زبان انگليسي





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: