بهترین و آسان ترین روش راه اندازی وب سایت اینترنتی چیست؟
نوشته شده توسط : الهام

در دنياي امروز که عصر ارتباطات ناميده ميشود. براي ارتباط با ديگران از راه هاي ارتباطي فراواني استفاده ميشود که شما بخواهيد مطالب خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد و با آنها در ارتباط باشيد. وب سايت ها از مهمترين رسانه ها مي باشد در حال حاضر مي باشد. 

وب سايت چيست؟

يک وب سايت شامل تعدادي فايل که حاوي متن، تصوير يا ويدئو يا … که به هم متصل هستند، مي شود. يک وب سايت از يک صفحه اصلي که Home Page نام دارد که بر روي يک خدمات دهنده اينترنتي که اصلاحا به آن Server ميگويند، قرار دارد. وب سايت مجموعه اي است که يک فرد يا سازمان از اطلاعات خود نگهداري ميکنند و بقيه کاربران اينترنت ميتوان به اين اطلاعت دسترسي داشته باشند. فرمت وب سايتها HTML مي باشد که اختصار کلمات Hyper Text Mark up Language است. که با استفاده از پروتکل http که انتقال اطلاعات را از کارساز وب‌گاه به مرورگر وب کاربر برعهده دارد تا اطلاعات براي کاربر نمايش داده شود، مي توان وارد آن شد.

راه اندازي وب سايت اينترنتي

روشهاي مختلفي براي طراحي وب سايت وجود دارد که کاملا بستگي به هدف و نياز شما از ساختن وب سايت دارد. ساختن وب سايت به صورت دستي وقتي کارايي دارد که شما قصد داريد وب سايتي طراحي کنيد که شامل چند صفحه است. اما وقتي قصد ساختن وب با تعداد صفحات بالا داريد ديگر روش اول به کار نمي آيد و عقلاني نيست. اگر به دنبال راحت ترين و ارزان ترين راه هستيد، مي توانيد از طريق دو وبسايت زير سايت شخصي بسازيد. کافي است در سايت هاي ثبت نام کنيد، يک قالب انتخاب نماييد و شروع به گذاشتن مطالب کنيد:

ادامه مطلب را در لينک زير بخوانيد:

 روش راه اندازي وب سايت اينترنتي 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: